Ouderportaal

Op  De Hofstee maken wij gebruik van het ouderportaal BasisOnline. BasisOnline is ontstaan uit de gedachte dat de communicatie tussen school en ouders met gebruik van hedendaagse middelen, beter en efficiënter kan. Dus niet langer het fenomeen dat losse briefjes en andere informatie onderin de overblijftas blijven zitten of verloren gaan op de weg van school naar huis (of andersom). U ontvangt via BasisOnline alleen die informatie (mededelingen, berichten en agenda/kalender) die op uw kind(eren) van toepassing zijn.
BasisOnline ouderportaal app
Met de Ouderportaal App krijg je als ouder direct een notificatie op hun smartphone als er nieuws is, heb je de schoolkalender en informatie over groep, klasgenootjes en hun ouders altijd bij de hand. Ziekmeldingen zijn in een oogwenk doorgegeven, net zoals intekenen op een 'wie kan er rijden' verzoek van de leerkracht. Even een berichtje sturen naar de leerkracht is zo gedaan.

Download Basisonline voor Android:
Download Basisonline voor Android

Download Basisonline voor iPhone:
Download Basisonline voor iPhone